Dragspelskursen del två.

Jahaja, då har jag genomgått den andra kursen med klaveret.
Det kändes lite som i tvåan, när tjugo ungar satt i en ring med sin allra första spelbok och försökte spela blockflöjt. Samtidigt. Falskt och fel och olika. (Och stackars Gustav med ett tålamod av stål som sa att vi var så duktiga. Fast nu heter Gustav Janne istället, och säger att det låter förjävligt emellanåt).
Men jag tyckte ändå att det gick riktigt bra. Speciellt att hålla reda på alla knappar, eftersom jag hade tejpat över en rad som jag tyckte verkade onödig.
Dragspelsmannen tog sig för pannan igen.

Ikväll har vi varit hos Maria och firat hennes födelsedag. Vi fick en massa gott, och Maria berättade om när dom åt fondue och Micke började brinna.
Anton ville mest lägga pussel och "klappa" katten.

Och i morse sydde jag en kjol. 
Först kom jag inte i den, sen gjorde jag om och då kom jag inte ur den.
Så man kan väl säga att jag inte alls har sytt nån kjol.
Sammanfattningsvis en ganska bra dag.

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Var får du allt ifrån?? Måste sluta läsa din blogg på jobbet, kan inte sluta skratta och alla undrar vad det är för fel på mej.

2011-02-23 @ 08:01:54
Postat av: Rikkard

A finmoster: Nästa gång kan du säga att det inte är något fel på dig, det är Anna det är något fel på ;)

2011-02-23 @ 15:37:58
Postat av: Maria

Ja det måste vi =) skulle vara super roligt.

2011-02-23 @ 16:02:36
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: ´bestemorbror

Nä nä, Anna är det inget fel på!

2011-02-23 @ 16:49:41
Postat av: a finmoster

Tack för tipset Rikkard! Det är klart jag ska skylla på Anna när jag får mina hysteriska skrattanfall. Tänkte inte på det!

2011-02-24 @ 11:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0