Romantik på kvällskvisten

Jag: Kaaan du inte massera mej lite? Snääälla?
C: Men ååååhh jag gör ju det jämt. Förresten är jag trött.
Jag: Men du vet... Idag är det lite speciellt, för det gör så oont... Bara liiite? Bara lite på axeln kanske?
C: Jag är trött.
Jag: Men om du vill så kan jag ligga och picka på dej så att du inte somnar?
Djup suck.
Jag vill ändå visa min välvilja, att jag faktiskt tänker på C och hur HAN mår också.
Så jag vrider lite på mig.
Jag: (med överentusiastisk röst) Är det lättare om jag lägger mig SÅHÄR kanske? (trycker upp axeln i lagom massagehöjd)
C: Det skulle vara lättare om du går och lägger dig i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Skaffa dej en hårmassage också. Då är det lättare att få dom entusiastiska för uppdraget. Det kan dom sköta med ena handen och ändå titta på tv, inte alla klarar det, men med lite träning så går det. Det har jag skaffat, så numer får jag massage både på ryggen och uppe i skallen.

2010-02-16 @ 19:18:45
Postat av: anna

jaså det säger du?

ja jag antar att du om någon borde veta.

tänk vad jag lär mig mycket av dig moster!

jag ska fortsätta bearbeta och se hur det går.

2010-02-17 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0