Flickorna firar Marias ålderdom

För några månader sen fyllde Maria år, och av sina fantastiska vänner (däribland jag) fick hon en helkväll med oss.
Den gick av stapeln för någon vecka sen.
Efter att vi avnjutit en mycket god middag på Dalwhinnies samt stört alla omkringsittande gäster med våra högljudda skrikskratt (det är konstigt så himla roliga vi är jämt!), och välvårdade språk (....låt mej uttrycka det som.. utan censur, samt prata först tänk sen) begav vi oss hem till mig för fortsatt umgänge och uppladdning.
Vilket inte alls hade behövts eftersom vi redan var på topp.


Anna tog och bjöd upp Bettan till en öm tryckare.


Medans Sigrid buggade loss med henne.
Trots att hon var lite i stelaste laget, så tror jag hon uppskattade kvällen lika mycket som oss andra.


Den självklare fest-deltagaren: Fläckborttagnings-flaskan.


Klara för avfärd mot Plaza.


Åååhh det var så roligt så jag kan leva på den där kvällen i evigheter!! 
En sån där kväll man skulle vilja ha varje vecka, men som man för sundhetens skull inte bör ha mer än en gång om år.
Högst.
Söndagen spenderades i det stilla lugnets tecken, med frukost på pizzerian 16.00.

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Här kommer en hälsning fran Tallinn. Jättemysig stad! Ha det Gött

2009-05-22 @ 18:23:52
Postat av: Amelie Nilsson

Aha, det var den söndagen jag ringde och undrade om du ville med ut och cykla, och förstod redan när du svarade att det inte skulle bli nåt av med det. Du lät nämligen DÖD. :)

Men ni verkar ha haft en skitkul kväll och då kan det ju vara värt att vara lite smådöd dagen efteråt. :)

2009-05-24 @ 12:39:09
URL: http://www.stenen.net
Postat av: anna

haha, ja det låter som att det kan vara samma dag vi pratar om ja :D

2009-05-24 @ 17:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0