Men titta vad som kom till dej med posten idag Pärlan!







En vindrutetorkare!

Efter att han annonserat på blocket om en bortflygen vindrutetorkare, ringde värmlands-Mattias i fredags.
- Behövde´ru gräjer te bilän? (ö som i ööööring)
Sen pratade vi så länge (mest han, jag mmmade och ahaaaade vid lämpliga tillfällen eftersom jag inte förstod så mycket av alla hans tretton saabars invecklade inre) och han var väldigt entusiastisk.
"Dä ä bare å ringe om dö skölle tappe flere gräjer."

Han skickade med extra torkarblad också, så nu funkar dom till mer än att bara vifta bort fåglar och andra större grejer.
Så himla bra!

Nåt mindre bra är att jag har väntat så länge med att tvätta, att jag var tvungen att ge mig i kast med ungefär tio hektar tvätt ikväll. Det enda som var bra med det var att jag inte hann diska, annars var det ganska tråkigt.

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Hej, läs din hotmail.

2009-03-24 @ 16:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0