Oj Oj!

Eftersom jag numera är en tränings-person så var jag förstås på "gymet" i morse.  Ååhh vad sportigt det låter! Men så är jag ju väldigt sportig av mig nu för tiden, 3,5 gånger har jag varit det för att vara exakt.
I tidernas begynnelse skulle jag haft väldigt svårt att se mig själv kliva upp för att anstränga mig, istället för att vända mig om och sova lite till. MEN! Ett under av något slag har skett, och min karaktär är oroväckande stark.
Mina stackars grillkorvsarmar har svårt att hålla i saker som bestick och sånt eftersom jag inte kan lyfta dom varken uppåt eller framåt eller åt nåt annat håll, men det är ju så när man är en sån träningsperson. Det ska göra lite ont, då är det bra.
Herregud, med den här motivationen vet man inte HUR det slutar, jag kan ju bli HUR STARK SOM HELST!


Får se när jag skriver nästa gång, kan ju vara så att jag blivit så stark att jag inte kan knappa längre utan att hamra sönder tangentbordet. Men då försöker jag ge mig till känna på något annat sätt.

Kommentarer
Postat av: a finmoster

Vi kan m a o snart kalla dej HulkAnna Pålsson, det passar ju bra när du ska till Dalarna och bekänna färg.

2009-02-19 @ 15:28:57
Postat av: hanna

hihi, tycker jag låter bra. hur kommer det gå då när det är dags att "bekänna färg" som föregående talare uttryckte sig:)

kram!

2009-02-19 @ 19:05:18
Postat av: Ida

Tackar .. =) Hoppas att du får en underbar helg du med :)

KRAAAAM

2009-02-20 @ 13:47:51
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0