Dagens telefonsamtal

-Ja hallå?
- Hej, jag heter XXX och ringer från polisen.

!!!!! Panik, tänka, tänka, tänka, vad har jag gjort??! Kommer dom och hämtar mej snart?!? Kan man betala ut folk mot borgen i Sverige?!? Och ännu värre, skulle nån komma och göra det i så fall?!
Jag har inte varit ute med pärlan på ett tag....Då kan jag inte komma på nåt annat där jag skulle ha kunnat handlat olagligt på något sätt.
-Ehh, jaha... ja heej... (med mycket skyldig röst)
-Har du varit på mc Donald´s idag?

VA?!? Ja jag BORDE ju inte äta där mer, JAG VET DET!! Men hur kan hon veta?! Och även om det inte är hälsosamt så får man väl inte RINGA UPP sådär?!  Har dom nån sorts special-koll såhär innan vasaloppet vad man stoppar i sig?!
-Ehhhh.... njaaa... jooo...det har jag nog......
-Det borde du inte göra mer!! MOAHAHAHAHAHAAA

Paniken steg ytterligare en nivå, och jag tänkte att nu drömmer jag nog. Hoppas bara att jag vaknar inom en snar framtid.
Det gjorde jag inte.
-Näääe, jag borde nog inte det.... (nu  med en lätt vettskrämd röst. det hörde jag alldeles tydligt.)
-Du saknar inte något?

Tänka tänka tänka.
-Näääe.... Lite extrapengar skulle väl inte vara fel, men det sa jag inte.
Det visade sig att jag hade tagit med mig hamburgaren men lämnat körkortet.
En ganska bra deal i och för sig, men jag tror jag ska byta tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Ida

haha.. din stackare :P

2009-02-25 @ 15:21:22
URL: http://hamrins.blogg.se/
Postat av: Amelie Nilsson

Haha :) Anna... du förgyller min vardag. TACK! :)

2009-02-25 @ 21:33:45
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Maria

Men anna, hur tänker du göra för att byta tillbaka hamburgaren?

2009-02-25 @ 22:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0