Tack allra finaste finmoster!


I går firade jag och Gunilla våran fina vasalopps-belöning från finmoster, jag som ialla-fall-en-liten-bit-åkare och Gunilla som första klassens stjärn-chaufför.
Kvällen inleddes på balkongen i solnedgången. Eller den hade mest gått ner så det var ganska kallt.
Fast eftersom vi mest sitter å skrattar och gottar oss i vår egen förträfflighet så kände vi inte av kylan så mycket.

Och efter lite piffning och mycket trevligt samkväm, REDO FÖR EN HELKVÄLL!


Gunilla Den Mystiska Holmgren och Anna Tandköttet Pålsson, lika glada som vanligt


Efter att ha ätit världens godaste vitlöksbröd samt kyckling på Dahlwinnies så fortsatte vi till Bishop arms och sen Plaza. En riktig kalas-kväll! :D

Gunilla, Anna och Kycklingfilén.
Trots att jag har fulla kinderna med kyckling och citrussalsa och ser ut som en uppstoppad hamster (tack Gunilla) så hoppas jag att man riktigt SER hur trivsamt vi har det!
 


Söndagen har fördrivits med lite diskning, (föga överraskande kom det lite saker emellan så jag visst inte kunde diska klart), besök av Johanna som hade med sig mera vasalopps-bilder, besök av Gunilla och en vålds-springtur med min hurtiga granne som även är våldsamt bra på att baka kladdkaka (som vi förövrigt laddade med).
Det var bland det värsta jag har varit med om, Tove stod för envägskonversationen och jag lät, hostade och pekade lite osammanhängande emellanåt. I sista backen passerade mitt liv revy och jag tänkte att min sista stund var kommen, och att det sista jag skulle höra var "nu är vi snart hemma!". Men vi kom hem och vi överlevde.

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Verkar som ni hade en riktig kalaskväll. Kul!

Men du... Nu vill vi veta hur du och Svea hade det. :)

2009-04-05 @ 21:32:43
URL: http://www.stenen.net
Postat av: a finmoster

Kul att ni åt ordentligt! Vi firade vår silverbröllopsdag i lördags med att jag låg i sängen med magsjuka, istället för att äta en sjurätters middag på 28+ som var bokat sen länge.

2009-04-06 @ 19:51:53
Postat av: Ida

Ja, vi får boka ngn dag nu...NU =)

2009-04-16 @ 10:44:10
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0