Anna & Svea weekend

Ännu förra veckan hade jag å Svea en sova-över-tjej-helg, så himla mysigt!
Vi var ute och åkte lite pulka, fikade, läste saga och andra grejer som man gör när man
 har tjejkväll.

Ingen har uppskattat min limpa som Svea.
Ingen annan har nog uppskattat den alls när jag tänker efter.


Som en liten parantes visas baket här.
Så man kan se vad lilla Svea gläds åt och njuter så fantastiskt av.
  








Vagnen lastad med Svea, pulka och ett glatt humör.
Det blev en kortvarig pulktur eftersom vi fick åka fram och tillbaka på den lilla fäck som fanns,
och det var bara underhållande en liten stund.


Färdig för kvällen!


Lördag Morgon

Svea spelar uno med sig själv vid sju-snåret


Och försöker involvera mig i spelet. (vilket jag var väldigt pigg på efter att ha legat på helspänn hela natten för att höra om hon andades, inte andades, var på väg att vakna, var på väg att vakna och bli ledsen, inte vakna, hostade konstigt och andra farliga saker som skulle kunna inträffa.)


Stylar mig inför dagen


Och slutligen läste vi Totte leker med kisse åtta gånger. Den var nästan lika spännande varje gång.
Speciellt delen där kisse gömmer sig under mormors skåp och Totte inte får plats där under.


Svea fixar morgongröten


Och så var tjejweekenden slut.
Åååhh jag hoppas det blir snart igen!

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Åh vad Sveagumman trivs hos dig. :)

2009-04-19 @ 16:07:14
URL: http://www.stenen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0