Vad man inte vill höra hos frissan

Ja jag VET att mitt hår är dödare än dödast och tunnare än katthår, och det sista jag behövde höra när jag hade klippt mig idag (förvisso för första gången på hrmmmm en sisådär lite mer än ett år sen. ja förutom dom gånger jag har varit hårfrisörska alldeles själv och klippt lite här å där så gott det går med kökssaxen. MEN I ALLA FALL) var " ja de vörte ju litte bätter i alle fall". Lägg till en medlidande blick och ni har morgonens frisörska from hell.
Jag som för ett ögonblick kände mej lite mindre tunnhårig än vanligt kom snabbt ner på jorden igen.

Kommentarer
Postat av: mari persson

men du..jag tycker du har fint hår och du passar oerhört bra(vuxenpoäng till mig som använder lite mer komplicerade ord som oerhört) i din frisyr. den passar dig som handen i handsken..punkt slut

2008-10-28 @ 22:39:52
URL: http://maripersson.blogg.se/
Postat av: Barbamorsan

Nää fyy , så får man väl inte säga! men kanske säger hon så till alla , det kan ju vara ett uttryck. Ha en trevlig allahelgona o kram

2008-10-31 @ 12:32:33
URL: http://www.barbamorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0