Anna å Gunilla goes 50´s

Torsdag: Börjar i god tid (2 dagar innan) att sy min 50-talsklänning. 
Framåt natten var jag MYCKET trött, MYCKET hungrig och MYCKET arg när symaskinen dog. Igen.Jag blev så förbannad så jag höll på att sprängas, kastade undertråds-spole-grejer och kröp runt en stund och letade lösa delar.
Lördag: Maskinen fixad och jag är på lite bättre humör. Tills den dör igen och jag grinar lite och tänker DÖ SYMASKINSJÄVEL. Men det blev ganska bra ändå.
 
Mitt redan döende hår mådde inte
bättre efter den våldsamma tuperingen.               
    

Gunilla hugger nya hål i skärpet.



I en mycket avancerad dans med Elvis och Gunilla.

Gunilla och en annan Elvis.
 
Skräckblandad förtjusning känns som en passande beskrivning.


Mycket trevlig kväll, lite mindre trevligt var det att åka till ikea klockan nio morgonen efter.
Men eftersom man är så ung, pigg och rask så blev det så. Och vi hade en mysig tjej-dag, jag shoppade två kuddar, kebab och ett dasslock. Det kändes lagom. 
Lite fika med Therese sen på kvällen och helgen var fulländad! :D
Sen kändes det som att jag behövde helg igen alldeles snarast. Synd bara att det var måndag och att jag ska jobba hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Jipppiiieee! Anna is back! :)

Gud vad vi har saknat blogganna. Tack för att du förgyller vardagen!

2008-10-09 @ 10:15:38
URL: http://www.stenen.se
Postat av: rikkard

äntligen!

2008-10-09 @ 10:22:43
URL: http://www.sparwen.se
Postat av: Anonym

Nu ha jeg äntligen lugna ne me då du ha börje å skreve ijänn

2008-10-09 @ 18:45:55
Postat av: N´ Bästemorbror

Dä va ju förståss jeg sôm skreiv kl 18:45

2008-10-09 @ 18:48:04
Postat av: Helena

TJOHOOO!! Nu får jag skratta lite igen!!

2008-10-09 @ 19:04:41
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: a finmoster

Jag säger som alla andra ÄÄÄÄNNNNTTTLIGEN!!!!

Å klänningen Anna, sy ut den så kan jag ha den!Fast du kanske inte har så mycket sömsmån/Kram

2008-10-10 @ 07:42:51
Postat av: anna

men ni är då för gulliga allihop! :)

jag blir så glad!

2008-10-11 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0