Nu är det över

Så har man då åter suttit och grinat en timme tillsammans med de ensamma mammorna som inte längre är så ensamma.
I vanliga fall brukar jag nöja mej med att mmmma och ooooha och fånflina med händera knäppta under hakan och huvudet lite på sned, men den här gången var det bara SÅÅ romantiskt!
Jag skulle nog kunna flytta in hos Anette och Rikard.
Jag citerar Karl-Bertil Jonssons julafton: Det var tamigfan det finaste jag hört sedan jag konfirmerades.

I torsdags konstaterades att pärlans däck är från en svunnen tid och inte fungerar helt optimalt. Eftersom jag inte kör andra bilar vet jag inte riktigt hur det ska vara, det var alltså inte jag som upptäckte detta. Men pärlan går i alla fall rakt fram i kurvorna.
På däckfirman sa gubben nåt i stil med
"ja det vette fan, men man ju kan ta en femåenhalva och sätta på en hundrasextifem åtti femton istället för en hundrafemtifemma".
mhm sa jag, och förstod i alla fall att det nog inte var så goda utsikter.
Och det var det inte, det tillverkas inte längre pärlan-däck med dubb.

Inte kul. Jag tycks ana vissa problem med att ha världen finaste bil.


Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Ja guuud så härligt det var att se ensam mamma söker. Glädjen och kärleken smittade liksom av sig genom tv-rutan.



Men du... det var väl fan att Jannez inte gick vidare i dansbandskampen i lördags? :(



Ses vi nåt snart förresten? :)

2008-11-24 @ 11:05:30
URL: http://stenen.net
Postat av: Ida

men anna.. vad ska du göra med pärlan då? Fiinbilen ..

2008-11-24 @ 11:13:16
URL: http://hamrins.blogg.se/
Postat av: anna

ja, speciellt fan var det eftersom vi röstade typ 80 gånger.

2008-11-24 @ 15:55:41
Postat av: Anonym

Ja det är nog ingen dum idé faktiskt =)

Inge vidare att köra bil idag direkt . hua

2008-11-24 @ 19:46:09
Postat av: mari persson

men anna då..

va händer me pärlan? att d inte tillverkas pärlandäck me dubb längre betyder väl inte slut på vinteråkande me den?

jobb imorn?

2008-11-24 @ 23:05:58
URL: http://maripersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0