Ja må jag leva, JA MÅ JAG LEVA

Ååh, så har man blivit ännu lite mognare. Man blir bara bättre och bättre med åren, det är bara att konstatera.
I alla fall firades födelsedagen med att leka titt-ut-leken med gästerna. I alla fall en av dom.

Så himla kul att man inte syns! :D

Svea kör med laid-back stil, snacka lite i telefon och sådär.



Alldeles fantastiskt god tårta hade jag gjort. Jag hittade även lite mandelkubb, maryland cookies och skorpor i frysen. Dock inte i min egen, utan i icas.
Se så mätta och belåta dom ser ut!
Amelie var faktiskt mycket gladare än hon ser ut här.

                                                          Yo man!

                                                          
Marie och Bettan i bakgrunden.

Ja det var en så mysig kväll!
Höjdpunkten för dagen var som vanligt Bonde söker fru (ja förutom mina mycket trevliga vänner förstås. Men det känns som att bönderna är mina vänner också numer.)

Det här tänker jag inte kommentera. Men den är min, och Marie har väldigt mycket med det att göra.

Tusen tack för uppvaktningen allihopa!
Jag blir så glad för alla fina sms, mail, kort, telefonsamtal och presenter!
Kram kram

Jo förresten! Jag hämtade symaskinen från servicen igår. Ojojoj vad den går! Jag tror inte han bara gjorde inställningar där nere i huset, han verkar ha trimmat den också.
Man får vara lätt på gasen, den går som ett skott! Precis som pärlan.
Jag har just påbörjat ett hemligt projekt där symaskinen i allra högsta grad är inblandad, hoppas den också har tänkt vara det.
Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, på facebook,msn, min blogg (maripersson.blogg.se) och när ja undertecknar nå så stavar jag inte med E..

och du hygglo bild du lagt ut på mig...not..äre tacken d efter en så perfekt present..=)

nej då, men hoppas nu då att folk respekterar dig i trafiken...=)

tack för en trevlig kväll igår.

kramen

2008-11-13 @ 21:34:42
Postat av: Amelie Nilsson

Tur att en tredjedel av familjen nilsson-Sten gör sig bra på bild i alla fall. (dvs den minsta tredjedelen.)

Och tack för igår! Det var jättetrevligt.

2008-11-13 @ 21:36:36
URL: http://stenen.net
Postat av: Ida

Grattis Grattis :)

2008-11-13 @ 22:26:51
URL: http://hamrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0