Det är ganska tidigt nu...

För att vara exakt, klockan är 05.17 på morgonen och jag är alldeles särdeles vaken. Inte för att jag har någon lust, utan för att det kliar så förbannat överallt. Och då menar jag ÖVERALLT. Det kliar på armarna å i huvet och på magen, på läpparna och i öronen och alla andra ställen där det möjligen kan klia.
Det känns som att jag skulle vara riktigt lortig, så där som om man inte har tvättat håret på flera veckor och sen haft en insvettad mössa på sig som luktar hårbotten. Så känns det fast över hela kroppen.
Men jag är ju ren och fräsch som en nyponros som vanligt, så det måste vara något annat.

Jag som tänkte ha sovmorgon..

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Fy vad jobbigt tidigt. Själv har jag nog aldrig haft det bekymret att vakna för tidigt och inte kunna somna om. Sömntuta som man är. :)

Är du redo för mat, vin och kackel till helgen nu då? :D

2008-11-11 @ 09:19:18
URL: http://stenen.net
Postat av: anna

OM jag är!!! Det ska bli så himla kul!! :D

Hoppas min lus-sjuka har gått över tills dess.

2008-11-11 @ 09:37:26
Postat av: Jennie

Men Anna, du måste se till att bli av med din konstiga åkomma innan helgen. Hur ska det annars gå med våra planer på mat, mycket vin och, som Amelie skrev, kackel?! ;-) Det kanske är de där hårtabletterna som du börjat med? Din kropp kanske har fått fnatt och börjat producera massor med hår överallt! :-) Blir spännande att ses till helgen...

2008-11-11 @ 13:49:36
Postat av: Maria

Ja, då kanske du blir som han på dokumentären jag såg. Han hade päls på hela ansiktet, alltså RIKTIG päls... som en apa, tom på ögonlocken. På slutet rakade han sig men han såg ändå konstig ut eftersom ögonbrynen och ögonfransarna liksom hörde ihop med den övriga pälsen. Det är bäst du slutar med hårtabletterna.

2008-11-11 @ 15:58:09
Postat av: anna

Vad skönt med så omtänksamma vänner! Men går ni inte händelserna lite i förväg? Från att ha klåda till att bli en ap-människa kanske det är en bit? Men man vet ju aldrg förstås.

Det jag däremot vet är att maria tittar för mycket på tv, och att jag hör av mig i god tid innan helgen om något börjar gå snett i min hårproduktion.

Och om ni inte passar er kanske jag kommer och smittar!

kram på er :D

2008-11-11 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0