Tack för fina kommentarer!

Eftersom ni är så snälla och skriver en massa trevligheter, så tycker jag inte det är mer än rätt att jag svarar.

Gunilla: Tackar tackar! Helgen var supernajs, mycket tack vare er era tokstollar!
                Vad gäller val av bilder så vill jag ju förstås framställa alla i så god dager som möjligt.
                MOAHAHAHAHAAAA

Maria: Jag hade nästan tappat hoppet att du överhuvudtaget skulle komma ut på internet nångång, men nu är jag så stolt över dej så! Kanske säkrast för dig att kolla in här å se vilka paparazi-bilder du har lyckats fastna på.

A Moster: Vad roligt att favorit-moster är här! :D Jag hittade en liten plast-tv storlek 5*5 cm med sladd-stumpar i för ett tag sen, har en misstanke att det var nåt du var involverad i på ett eller annat sätt?
Men NU har nog jag en större tv än dig! :)
Om du vill ha ståndmässig eskort från flygplatsen när du kommer, så kan du få åka pärlan om du är riktigt snäll.

Amelie: Du borde få nåt sorts pris för att du är så snäll och skriver här så mycket! Jag blir så glad! :)
Ja för er andra också förstås. Stella försöker just nu komma upp i soffan där vi redan är 3 stycken, men det verkar inte besvära henne nämnvärt. Hon har det kalasbra :)
(Sally hälsar dock att hon längtar till morgondagen när vi åker hem igen)

Jennie: Nu är det verkligen på tiden att vi ses snart! Det började ju så bra runt nyår :)
               Ta med dej trollet så fikar vi på stan!

Kristin: Det är så kul att jag hittade dig! :) Jag är imponerad av hur ofta du hinner lägga in nya grejer om lill-nova, och skoj att du är här å kikar hur vi har det i östersund.

Jaha, nu tänkte jag lägga in lite bilder från senaste dagarna, det har inte blivit så mycket mer än att försöka hålla reda på dom här odjuren. Och så är jag förkyld.
                                                             
                  
                                                               Väluppfostrad.                                                    
image275  image273   image287
                                                         Man vill ju gärna vara med där det händer
  image278   image280   image283

                                 image276
                                           image285
    Nä nu går jag och lägger mej. I morrn ska jag träffa Ann-Sofie, det ska bli så kul!  :)   God natt.
                             image284

Jo igår var jag till momma och lagade chili-con-carne och så åt vi glass och kollade på kort. Supermysigt.
Och så sölade jag ner min nya fina väldigt vita tröja med tomatsås.

Kommentarer
Postat av: a finmoster mä stortvn.

Hej lilla Annapanna, nä du jag har fortfarande större tv än du. 5x5tvn tror jag du fick av oss för ett antal år sen bara för att du skulle känna hur det är att ha tv.
Här snöar det och imorgon sätter jag mej på kvasten och åker till Istanbul en vecka. Det du!
Är den svarta voffen din?

2008-03-21 @ 11:35:02
Postat av: a finmoster mä stortvn.

Annapanna! Självklart är jag görsnäll och vill gärna bli hämtad med pärlan. Har haft en sån själv när jag var i din ålder, d v s nångång när man fortfarande hade stampat jordgolv . Underbart kul att köra! Sköt om er!

2008-03-21 @ 11:38:57
Postat av: Annastekpanna

Haha, ja det var en varmhjärtad tanke av er :)Den var hemskt fin.
Den lilla svarta (som inte är så liten) är fosterbarn här ibland skulle man kunna säga. Visst är hon fin! :)Och bra för Sally att få lära sig umgås lite. Det blir ju inte så mycket av det ute på landet...

Meddela bara tid sen så kommer limon å plockar upp dig.
Några speciella önskemål? Skumpa? Tv? (har ju en praktisk liten portabel 5*5 cm) Allt går att ordna.
Glad Påsk och trevlig semester!

PS. Hade dom uppfunnit hjulet redan då?

2008-03-21 @ 15:08:36
Postat av: elegi

Sv; Tackar tackar!
Ååh, hon är ju helt underbart söt ju lille vovven!
Helt underbar ras om man frågar mig. Har just nu en ett årig riesen som går som en raket varje dag här hemma. Alltid lika glad och social. Sen har vi även två dvärgschnausrar som är lite mer svårflörtade. Men helt underbara ändå:)Lycka till med vovven! Just nu har jag lite paus från bloggandet men ska dra igång snart igen så kika gärna in framöver. Kram

2008-03-28 @ 15:49:45
URL: http://elegl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0