Jag håller på å bli en hacker


Visst blev det fint?!
Nu är det måndag,och jag har varit ledig idag. Träffat Maria och pysslat lite, varit på promenad...
Helgen har varit bra, inga skandaler vad jag jag kan komma på.
I fredags tror jag inte att vi gjorde nåt...Inte vad jag kommer ihåg i alla fall..
Ja förutom att vi gav oss på den där smaskiga korgen.
I lördags var vi på 40-årskalas med middag å dans och grejer.  
Mycket trevligt :)
Bevisen för kvällen är undanröjda eftersom jag glömde kameran hemma :) Men det kanske kommer några bilder till veckan om jag hittar nån som har några hyfsat fördelaktiga att dela med sig av.

Igår hade jag hantverkar-dag, men vad jag gjorde då SÄGER JAG INTE :D
Det är en hemlis tills på torsdag fast helst skulle jag vilja säga NU!!   
Det börjar i alla fall på k. och h. Och är mjukt. Och har fyra hål. Och är till en ALLDELES speciell liten person.

Nä snart har jag råkat sagt det så nu går jag och lägger mej.


Om nån känner sej lite trött för att det är ny vecka förresten så kan jag glädja dig med att jag ska upp 03,15.

Så känns det kanske lite bättre.


God natt


Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Vad fint du har fått till det! :) Supernajs!
Fasen vad nyfiken man blev på ditt hantverk :)
Ses på torsdag!
Kraaaam.

2008-03-10 @ 22:28:24
Postat av: Maria Andersson

Jag vill bara säga att JAG vet vad det är:-) Jaaa, det gör jag!

2008-03-10 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0