Eftersom man tydligen inte kan lägga in något fotoalbum



Så lägger jag upp några av mina bilder här..

Bulgarien -06

image162                 image163
Bryggan i Hara                                                              Båttur på Storsjön
image178           image165

Solnedgång på storsjön                                                             Fisketur i Litsnäset
image166         image167

Vårblomma                                                                                         Gävle
image168        image169

Efter skridskoturen på storsjön i december -08                                                Ristafallet
image170     image171
Ristafallet 

image172          

Sally                       
image174  image175

Blomma i födelsedagsbukett                                                                                                    
image176             image177

image179
Frostviken                                                                                Storsjön
image180            image181
Vid bryggan i Hara                                                        Hemma i Mordviken
image182          image183

Kommentarer
Postat av: Rikkard

Kan jag få åka en tur med din tidsmaskin? :D

2008-03-02 @ 17:38:19
Postat av: Anna

Mjo, det skulle du nog kunna få...
Men jag vet inte om jag uppskattar "tidsmaskin", jag ser hellre att du kallar den för äldre, fantastisk, underbar, otrolig och andra passande beskrivningar.

MVH A. Pålsson.

PS. som en bonus ska du få se en extra bild på den.

2008-03-02 @ 20:10:56
URL: http://annastekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0