Dagens lunch

Jag har hämtat mig något sånär från gårdagens möte med lagens män, men inte riktigt så idag är jag värd nåt alldeles extra till lunch. Hägges citronmuffins och en halvliter mjölk, då känns livet bra.
(Litet inlägg: Mamma och pappa ni behöver inte vara oroliga, jag äter mat också emellanåt)
Dessutom åt jag ett paket rökt lax igår som behöver blandas ut med något.

image251


Nähä, nu ska jag vila lite innan Maria kommer. Men först ska jag bjuda er på nåt uppiggande.
Sätt på haklappen och njut flickor   
 

                                                             VILL NI HA MER ELLER VILL NI HA MER??

Ps 1. Maria & Cissi hade också blivit stoppade av polisen igår, det är kärringarna dom vill åt 
   Ps 2. Patrik sitter fast i en backe och kommer inte loss

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Mmmm, läckerbit...:-)

2008-03-12 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0