Bio

Igår var Ann-Sofie här, vi fikade på tages och gjorde jättegod mat (har jag hört. jag är så förkyld så jag känner inte ens smaken av nässprayen när den rinner bakvägen ner i halsen).
image289
Sen var vi på bio, "angel" med Helena Bergström och Rolf Lassgård. 
Den var lååååång, och Lassgård är ju så bra i vanliga fall men han  ÄR han inte rock´n roll.

image288
 (som han sa genom hela filmen.)
Nån som tycker annat?! Jag satt i alla fall å halvsov. (Kan även bero på att jag var så täppt i näsan å tjock i halsen så jag nästan fick syrebrist)
image290
Men han var bra på att vara slemmig i alla fall. Alltid något. Om det nu var tänkt att han skulle vara det.
Nu ska jag äta frukost.
Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Jennie Eldh

Glad Påsk Anna, och Patrik förstås!

Jag tänkte faktiskt på det häromdagen vad länge sen det var vi sågs nu igen. Vi kanske kan höras nåt till veckan eller vad ha ni för planer? Ni kanske ska åka på skotertur?
Jag och Erik har lånat ut Alvin till mamma och pappa i dagarna 2 så nu har vi det sååå lugnt och skönt! :-)
Låter inget skoj att vara förkyld, du får krya på dig och så hörs vi!

2008-03-22 @ 11:59:18
Postat av: Anna

Hej Jennie! :)
Nä det blir ingen skotertur för oss eftersom det blev mitt i veckan. Tror jag inte iaf..
Så det vore jättekul att ses!
Passa på och sköt om varann när ni har hyrt ut vilden :D
Kram på er

2008-03-22 @ 16:07:36
URL: http://annastekpanna.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Jättebra Anna! Helt klart godkänd bild! Bra vinkel å lite på fejjan. Maten VA god. D va så mycket vitlök att den borde nätan kurerat din förkylning vid första tuggan! På söndagen åkte jag tilbaka till Hemköp å köpte mer "Ben&Jerry's". "Fossil Fuel". MAN! Den va goo!. Å så glömde jag nästan allt hos mamma:(
Men jag saknar redan östersund och jag hoppas jag kan få tid att åka dit snart igen! MUAHAHAHAH!

2008-03-25 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0