Åååååhh va tråkigt

att va förkyld när det är påsk och SÅ HIMLA FINT VÄDER!!
Jag vill också vara ute och åka skridskor eller sitta i en grop å dricka oboy.
Men i stället ligger jag inne och försöker andas så gott det går när man har tre kilo snor i skallen.
Dessutom har jag läst tsunami-boken som jag fick av Patrik så jag började grina, och då blev jag ännu snorigare.

Nu ska jag ta ett par dagars nässprays-ranson och en alvedon så kanske vi kan ta en stillsam påsk-promenad i alla fall. Så här fint väder är det utanför min sjukstuga:
image291
Nu ska jag äta en massa nyttiga saker så jag blir frisk nångång.
$$$ Och kanske kan följa med på shopping-tur till Sundsvall i morrn :D $$$
Om jag nån gång ska flytta nånstans så ska jag flytta in på Birsta.

image292


Kommentarer
Postat av: a fın moster

Hej och stackars dej nar snoret rınner ı kalla vıntern. Halsnıngar fran ett vackert Istanbul med bade 20 plus och 5 plus. Hıt ska du aka, god mat och trevlıga mannıskor.
Ta en whıskey, du blır ınte frıskare men det ar rolıgare att vara sjuk. Kram fran a fınmoster.

2008-03-25 @ 17:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0