Undrar om dom har hamburgare på Kumla?


Nu ska jag göra lite smygreklam för nåt roligt, nämligen 118100´s mobiltjänst där man kan skicka sms och fråga vad som helst. Eftersom jag är oteknisk och har suttit en evighet och försökt lägga in en filmsnutt på bloggen (utan att lyckas förstås) tyckte jag det var en god idé att fråga om råd.
Så hoppfull skickade jag iväg ett sms som löd "Hur lägger man ut en film på bloggen som inte finns med på youtube".
Det något oväntade svaret pluppade upp någon minut senare: "Att syssla med brottslighet och grovt omoraliska aktiviteter avråder vi starkt ifrån då du kan råka ut för `farbror blå`, vilket antagligen kan bli både otrevligt och ångerfullt i slutändan".
Det lät ju inte alls särskilt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0