Solsting å nationaldag

Nu är jag tillbaka i stan efter några dagars retreat.
Igår var vi på cykelutflykt till Stocketitt. Det var VÄLDIGT långt och VÄLDIGT varmt.
Kanske inte den mest strategiska dagen för en sån strapats när det är 30 grader.
Men så blev det, å jag fick typ solsting efter halva vägen eftersom min kropp var uppe i
temperaturer runt ca 200 grader.
Man luktade inte direkt nyponros när man kom fram.
   
 

Var ut till Hara efter jobbet idag, åt grillat och åkte moped till Oviken för å köpa snask :D
Man skulle kunna tro att det är nån sorts inrättning som är ute på utflykt, men det är vi.


Nu ska jag kolla färdigt på Populärmusik från Vittula.
Där kan man få matnyttiga tips såsom "akta dej för besvärliga fruntimmer, gör som jag å hitta dej en riktigt bred-arschlad som kan föda barn"
eller  "äter ni för att vara artiga så kan ni stoppa upp maten i nåt annat hål".

På tisdag blir det förresten 10 grader och regn, så nu måste man passa på å njuta och tycka att det är jätteskönt med 90 grader i solen å byxor som klissar fast i ändan så fort man sätter sej och skinn som luktar stekt kött.
Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0