Jaha så vare tisdag

Idag har jag jobbat, sovit, tränat (det känns lite i överkant att säga att man har tränat när man har släpat sig runt 3 kilometer och knappt orkat det. Men jag säger det ändå för det låter väldigt sportigt. Jag måste faktiskt ta och skaffa mej lite karaktär nu eftersom  jag har kondis som en 80-åring. Målet är att pigg som en lärka kunna springa runt ÖSK-spåret i cykelbyxor, och det gör man INTE så länge ändan hoppar i takt bakanför) samt varit nere i verkstan och pysslat med ett litet projekt. Som avslöjas om några dagar.
Så spännande!
Dagens investering:


Himla snygga om jag får säga det själv.


Jo så har jag pyntat en gebort-vinflaska också, till en stackars kille som fick komma till undsättning när Patrik hade fått punka å var strandsatt mitt i stan. (Vi skulle vi ut å äta och jag var arg redan vid sju för att jag var så hungrig, halv tio när det där himla däcket äntligen var bytt fick jag så det jag hade trånat efter heeela dagen. Ååååhhh vad jag var värd den där oxfilétoasten med bearnaise då.)
Jo så med lite glittergrejs från panduro (världens nyttigaste butik näst efter H&M) så blev den såhär guldig å fin


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0