Öppen varning till Patrik:

Om du inte börjar höra väckarklockorna på morgonen så att dom står och tjuter i en kvart från halv fem till kvart i fem, ska jag personligen konstruera något som du garanterat vaknar av. 
En vanlig morgon 04.30:
Patriks väcknings-melodi på mobilen: dumdelidum-diddelido-dumdelidum-didelido (ca en minut, ganska behärskat)
04.31: DUMDELIDO-DIDDELIIIIIIDUUUUUUUUUU-DUMDELIDOOOOOOO (ca en minut, lite mer hätskt)
04.32: nästa väckar-klocka: pip-pip  pip-pip  pip-pip pip-pip pip-pip pip-pip pip-pip pip-pip pip-pip
04.33 (våldsamt högt): DÖÖÖÖÖÖHHHHH-DÖÖÖÖÖHH-DÖÖÖÖÖÖH-DÖÖÖÖÖÖH (nu börjar den låta som nån sorts utrymningslarm)
04.34 (alla larm på en gång): DÖÖÖÖÖÖÖHHH-DUMDELIDOOOOO-DÖÖÖÖÖÖH-DUMDELIDUM-DÖÖÖÖÖÖÖHHHH
Vid det laget har mitt annars lugna sinne tappat behärskningen.
I morse hade jag nästan kunnat kvävt mej själv i ren ilska eftersom jag tryckte tempur-kudden över huvet för att slippa höra.

Ikväll har vi varit i Ås och hälsat på Amelie, Rikkard & Svea.
Och Stella förstås, som gör smärre övergrepp på Patrik varje gång dom ses eftersom hon blir så glad.
Lika roligt som vanligt att träffas :D

Som den fantastiska förebild jag är, låter jag förstås barna vara på köksbordet.





Annars har det inte hunnit hänt så mycket, jag har jobbat... Igår kväll kollade jag o Marie lite på sex and the city igen, jag tror vi är ganska förberedda inför filmen i morrn. (genom att ha sett ca 48 avsnitt).
I måndags var Caroline här, vi hade en riktig hel-dag, så mysigt!
Vi provade ca två tusen skor och gick igenom alla affärer i hela stan.
Till och med JAG känner mej ganska osugen på att gå i fler affärer nu. Det var en kalas-dag!


Pannkaka och glass på Starlanders

Nu ska jag gå och lägga mej.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej, det blir lätt så. Hehe. Jag har varit ute och sprungit idag med! Härligt alltså! :)

Vad har du gjort idag då?

2008-07-10 @ 19:30:11
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0