Jo men det har gått bra idag

Jag har lärt mej många bra saker under dagen.
1. Man kan inte koka ägg i micron, det vet jag nu alldeles säkert. Inte ens om man pickar litet hål i dom innan. Eftersom jag redan har eldat sönder micron hemma, lärde jag mej detta på jobbet. BABONG lät det efter EXAKT 48 sekunder när ägget sprängdes ut över halva köket. Konstigt vad något så litet kan sprida ut sej så mycket.
Och ännu konstigare att man ens försöker, när man misstänker att det är en halv-dålig idé.

Sen hann jag doppa tröjärmen i spenatstuvningen innan rasten var slut.

Ja jag hade kanske inte lärt mej nåt mer..

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Hehe, det är bra att du testar sånna där saker Anna så vi andra inte behöver göra det. :D

För övrigt så somnade Svea bums efter dusch och välling (vilket man iofs misstänkte att hon skulle göra med tanke på hennes utbrott då jag försökte konversera med dig)

Det tar på krafterna att ha semester :)

2008-07-24 @ 20:56:30
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Barbamorsan

Hihi verkligen klantit...men något som jag skulle kunna göra själv. Man liksom vet att det förmodligen inte går vägen men försöker ändå. Ha det gott!

2008-07-24 @ 23:02:22
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0