Tack för idag slut för idag

Nu har jag, Maria & Cissi varit på promenad, kollat på room service å fikat supersmaskiga mackor med salami, brieost och lök, jättejättegoda havrekakor (TACK för påsen!! Jag var så trött så jag orkade som tur var inte äta upp allihop när jag kom hem) och lite annat som man sover gott på.
Hoppas jag sover bätter inatt, har en sån där konstig-dröm-period när man drömmer det ena konstigare än det andra. från det att man lägger sej tills man ska upp..känns det som i alla fall.
I natt var jag ute och körde tåg, var alldeles slut när jag väl skulle upp.
Nä nu måste jag försöka sova.Här kommer några bilder från kvällen...
 
image52
                                   Frösön by night

image53
Stora huset på stortorget som dom har satt upp 
inför VM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0