Första kommentaren!!!

"Hehe, åkte du hela vägen till Birsta för lite spolarvätska :)"

Nä, riktigt SÅ illa var det inte :)
Patriks kusin har flyttat och ville ha lite hantverkarhjälp. Så man kan säga att vi var där som hantverkare (patrik) och assistent (jag). och shoppingen blev en bonus.
För övrigt Kristin tycker jag att du ska ta och åka till östersund snart.
 
Jag har nyss ätit taco-paj, jättegott!
(tills man har ätit typ hela formen)
Receptet på den kan ni hitta här        image47


image46
Jag vet, man måste ha nån sorts förstoringsglas för att se, men jag vet inte hur man får den större utan att den blir alldeles suddig.


Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Åh vad gott med tacopaj. Det kändes väldigt speciellt och lyxigt med tacopaj nu när jag sitter och trugar i mig korv och makaroner för andra gången idag. Blää!
Skön blogg du har förresten :)

2008-01-29 @ 16:26:02
Postat av: Anna

Jag vet, så himla lyxigt!! Speciellt när man livnär sej på mackor och special k för det mesta. Kram på er alla fyra!!

2008-01-29 @ 17:38:30
URL: http://annastekpanna.blogg.se
Postat av: Kristin

Hihi, ja jag ska försöka ta mig dit. Kanske till påsk. Du skriver verkligen härligt i din blogg, jag sitter och småskrattar när jag läser. Kram

2008-01-29 @ 20:02:29
URL: http://lillprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0