Trött trött

Klockan är halv åtta och nu ska jag sova.
                      Guuud vad jag längar tills nästa vecka när man kan leva lite mer som vanligt igen. 
                                      Inte gå upp typ innan man har hunnit lagt sej. Och kanske kunna va vaken liite längre än till sju på kvällarna.
                                Efter hårda påtryckningar från Patrik så åt vi på mc donalds idag. Och man är ju inte den som vill sätta käppar i hjulet :D 
                              Bra mycket godare än broccoligratängen (gratäng å gratäng, mjölken tog slut så det blev inte så mycket gratäng.mest bara broccoli)som vi åt i går och som det tyvärr blev över av tills idag.
Ja, det är väl ungefär vad som har hunnit hända sen sist förutom att jag har sovit och jobbat.

Mitt liv känns mycket innehållsrikt just nu.
Usch, känner mej ungefär så här pigg å alert.
image143


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0