Å nu blev jag sådär nervös igen


Rätt vad det är dyker blå-skärmen upp på datorn och så står det "Påbörjar dumpning av fysiskt minne" och innan jag har hunnit få panik och tryckt på alla knappar samtidigt så står det "Dumpning av fysiskt minne klart".
men, men men... och så hinner man inte riktigt förstå vad det var som hände.
 
Om det har hänt typ 10 gånger, håller datorn på att haverera då eller?!
Eller håller den på att haverera redan gång 1 ?!

Ikväll ska vi på invigningen av VM med fredrik & frida, och så ska vi äta lite mat här. Supermysigt!
Det blir chili con carne, vit choklad-pannacotta och gluwein.  Och jag är redan hungrig fast jag nyss åt lunch..

Idag har jag inga nyhets-bilder, så det blir två vardagsbilder från Annas fredag.

Skadad på jobbet.
(Lite våldsammare var det när jag fick ett 30x70 cm frysblock rakt över näsan när jag gick in i frysdörren förra månaden, det gör fortfarande ont. Tyvärr syntes det inte hur ont det gjorde. eller det var ju bra, men man hade ju kunnat få se hur bruten det kändes som att den var.)




Som det kändes. Som att näsbenet stack rakt in i skallen och resten av näsan höll på att explodera.




En fin illustration på hur fint jag parkerade när jag kom hem från jobbet idag.
Jag börjar ju bli så duktig på det där!




Nu ska jag börja pyssla med maten.
Jag kanske har nåt viktigare att förtälja sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0