kalas

HAR NYSS KOMMIT HEM  från bröllop och kalas, klockan är 02.46 söndag morgon.
Jag är inte alls sugen på att gå och lägga mej.
Har just ätit upp dom sista ostkrokarna som jag hittade i jackfickan, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Det har varit en super-dag, jag har grinat, dansat och haft mycket trevligt.
Fixning
Hemkomst. Pigga och fräscha förstås.



Blekningen av jackan igår gick sådär. Därav att den inte är med på bild. Den låg i behandling tre timmar, sen gav jag upp. För säkerhets skull hällde jag på en skvätt ren klorin på den bara för att försäkra mej om att det inte hände något. Det gjorde det inte. Jag har köpt en super-jacka.
Därför hade jag den svarta idag, inte helt oväntat med prislappen kvar. Tur det inte var rea i alla fall.
Nu är jag nog trött ändå.

Kommentarer
Postat av: hanna

Tjenare tjejen!

allt är fint med mig. hur är det med dig? vilket är ditt nya jobb?? längesen jag var upp i ösd nu, vet heller inte när det blir nästa gång. du har inte vägarna förbi uppsala snart då?=)

ha det fint, kramkram.

2008-08-11 @ 19:34:02
Postat av: Amelie Nilsson

Åh vilken fin klänning! Du passar jättebra i den.

Nu har svea badat så hon har fått russinfötter, kolla bloggen. :)

2008-08-11 @ 19:54:05
URL: http://www.stenen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0