Dagens gäster

en i framstupa sidoläge

en som äter glassresterna direkt ur kartongen med en aning chokladsås på

och så gunilla då

Vi skulle egentligen äta fiskpinnar och gå och kolla på Mamma Mia,
men eftersom det var fullt blev det fisk-pinnar och  hyrfilm istället.

Annars var nog söndagen händelsernas dag.
Förmiddagen bestod av ett besök till Amelie & Rikkard. Först kräktes hunden på mej
och sen fick jag spagetti och köttfärssås.
Efter en träningsrunda (mycket långsam promenad) fick Amelie guida mej ut från parkeringen på gatan, eftersom någon nöt hade parkerat ungefär PÅ pärlan bakifrån. I UPPFÖRSBACKE!!
Jag känner att det behövs en illustration för att VERKLIGEN visa hur dum han var.

Allteftersom svettningarna bröt ut tänkte jag att det borde vara puckots fel om jag backar in i hans bil. 
(Eftersom jag alltid måste backa lite när det är uppförsbacke)
Min guide trodde inte att jag riktigt skulle ha lagen på min sida.
MEN! efter att inte ha främjat varken handbromsens hälsa eller något annat, så TOG JAG MEJ UT.
Svettig och arg, men jag kom ut!!!
Gud jag har blivit så duktig.

Sen var vi på 2års-kalas, och det var den här lille mannen som fyllde år

Det behöver inte vara så stor skillnad på presenter till en liten kille på 2, och en liten kille på 40

Pappa börjar med att skjuta upp koptern på taket två gånger.

Svea passar på att klippa gräset medans Alvin försöker få igång koptern
som nu har hunnit krasch-landa x antal gånger.

Jennie hade förstås bakat en lyxig tåg-tårta och en massa annat gott.


Jo sen var momma här på lunch på förmiddagen!
Så mysigt så.

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Haha! Sitter här och skrattar högt för mig själv när jag blir påmind om din manövrering ut från parkeringen. :D



Tusen tack för ikväll!



Vi ses nog imorgon när jag ska till en viss skoaffär och byta in ett par skor som har pajjat. ;)



Natti natti!

2008-08-13 @ 22:59:41
URL: http://www.stenen.net
Postat av: anna

nu ska vi inte vara såna.

2008-08-14 @ 09:37:59
Postat av: Maria

Tack för att du villigt visar upp mig till min fördel (eller snarare bakdel för den delen)...:-)

2008-08-14 @ 22:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0