Bröllopsbestyr

Ikväll har jag varit fullt sysselsatt med att pyssla med bröllopspresenten till i morgon.



Jag har även påbörjat ett något tvivelaktigt försök att bleka den ful-beiga jackan med klorin.
Den ligger just nu i behandling i badkaret, och det är med skräckblandad förtjusning jag tittar in med jämna mellanrum.
Jag tycker att det borde börja hända nåt efter femtio minuter... Jag skulle ha kört på den hårda metoden som jag tänkte från början, ren klorin utan vatten. Då skulle det nog hända grejer.

Igår följde vi med Mårten & Marie till Sundsvall för att kolla på en ny bil till Marie.
Vi fick hamburgare i bräcke och en trevlig biltur på fem timmar, där jag flikade in kommentarer från baksätet såsom "men nu tror jag vi får köra lite saktare", "jag kan inte läsa om du kör över hundra", "det kan faktiskt hoppa fram någon" samt "jag har faktiskt krockat en gång".
Jag tror Marie tyckte det var skönt att vi inte åkte hem tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Helena Skogelid

Du är bara SÅ skön Anna! Snacka om att bjuda på sig själv...Skrattar för mig själv efter varje inlägg du skrivit.

//Helena

2008-08-09 @ 21:12:58
URL: http://mattjat.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja jag håller med! Vill jag skratta lite går jag in på din blogg :)

2008-08-11 @ 19:59:09
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0