Söndag kväll

Vi kollar på en flyg-film och har just klämt i oss lite söndags-fika.
Sådär så man mår lagomt illa innan man lägger sej.
image338

Innan vi var till Jennie, Erik & Alvin i fredags så åt vi på Captain Cook.
Sandwich size megastor, med ca en kyckling på varje macka. Man fick tre mackor.
Hemskt gott, och hemskt omöjligt att orka äta mer än en tredjedel.
image340
Jag glömde förstås att ta kort hos Jennie & Erik, men jag lyckades i alla fall föreviga när lill-Alvin
hade kalasat färdigt.
image339
Sen har vi (Patrik) lagt golv och ätit en massa gott i Nälden.
Idag blev det lite solning, och så tvättade jag pärlan. Oooohh  vad den blänker.
image341
The högtrycks-women
image346
Och så är det ju förstås Stella-vecka!
Hon har varit högst delaktig i alla dagens aktiviteter.
image343

image347

Och nu laddar hon upp inför morgondagen.image344

Utsikt från Ås
image349

Good night, nu ska jag gå å få min skönhetssömn.


Kommentarer
Postat av: Rikkard

Å vad fin hon är...Stella alltså, även om pärlan också är ganska fin ;)

2008-04-07 @ 07:15:07
Postat av: Anna

Mmmm, vi gjorde ett försök igår kväll och tänkte att hon kanske ville ligga på GOLVET inatt istället, på sin mjuuuka sköööna filt. :)
Jorå, så atteeeeh. Det gick ju bra.
I morse hade hon kilat fast sig i springan mellan sängarna och verkade trivas väldigt bra där :D
Kram på er

2008-04-07 @ 08:18:05
URL: http://annastekpanna.blogg.se
Postat av: Stella

Om nu min filt var så skööön så kunde väl du ha legat där själv? :D

2008-04-07 @ 10:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0