Ser ni nån skillnad ÖVERHUVUDTAGET??

                                                     

                                                              Leilas muffins

image376


                                                          Annas muffins
                                          (Behövde jag inte förklara det?)
image378

image377


Och varför kan inte Leilas muffins bli som en stor ko-blaffa på plåten?

Jaja, mina är säkert mycket godare i alla fall.

Men nu ska jag inte baka mer idag, för micron brann upp när jag nästan var klar.
Ja det var ingen stor-brand, men en liten brasa och ganska mycket rök.
image375

Så nu får vi börja leva som på stenåldern, värma maten över öppen eld och odla potatis i hallen.
image379
Eller så använder vi ugnen så länge.

Nu ska vi på bio.

Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Skillnad? Nej för mig ser de likadana ut. :D ;) Thihi... Du e för go du Anna. Och det är jag övertygad om att dina bullar också var.

2008-04-12 @ 22:15:35
Postat av: Anna

Asch då :D
DU MED!! Kraaam

2008-04-13 @ 09:04:15
URL: http://annastekpanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0