Lantliga saker man gör när man är hemma och hälsar på


som man inte gör annars:

1. Läser Allers
2. Sitter och tittar på vilka som går/åker förbi på vägen (utan att synas för väl i fönstret), och undrar vad dom ska göra. Och blir MYCKET besviken om man missar någon
3. Bor i gummistövlarna
4. Fika fast man nyss gjorde det

5. Glömmer bort att duscha på fyra dagar och tycker ändå att man är rätt så fräsch (vill bara poängtera att jag INTE menade att dom som bor på landet inte duschar, det var bara jag. Eller det vet jag ju inte.)
 Fast man förmodligen bär på både råttpest å skogsinsekter av olika slag, eftersom man pillat i skogen och på hunden (som varje morgon går och slickar lite på dö-råttan uppe på källarkullen)
6. Samt andra lantliga saker som att elda olika grejer

Jag har även solat i tre dagar, så nu hoppas jag att det inte blir sol i helgen eftersom jag ser ut som en nyutsprungen ros.
Nu orkar jag inte skriva någe mer..
God Natt, ny ska jag drömma om min olympus.


Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Haha, ja nu vet du ungefär vad vi pysslar med när vi är i Ås hela tiden. ;)
Tack för igår förresten, det var supertrevligt.
Kram

2008-04-26 @ 14:06:47
URL: http://www.stenen.net
Postat av: Mimmi

Klockrent!

2008-04-26 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0